Algemene informatie

Hier lees je meer over het plaatsen van een bestelling, over de betaalmogelijkheden en de levering. 

Betaalmogelijkheden

Wij bieden je de mogelijkheid je bestelling te betalen via iDEAL of achteraf te betalen.

iDEAL

Je kunt met iDEAL gemakkelijk en veilig online je aankopen bij Diebo.nl betalen via je eigen bank. Het is niet nodig om je hiervoor bij je bank of andere organisatie te registeren en/of uw gegevens achter te laten. In een paar stappen is de betaling gedaan en is de bestelling geplaatst:

Achteraf betalen

Indien je ervoor kiest om je bestelling af te halen bij Diebo in Nieuwegein kun je er ook voor kiezen om je bestelling bij het afhalen pas te betalen. Er worden dan ook geen verzendkosten in rekening gebracht.

Levering

Wanneer je alle gewenste artikelen aan je winkelmandje hebt toegevoegd heb je bij het afrekenen de keuze of je de bestelling wilt laten bezorgen met PostNL of wenst af te halen bij Diebo Huisdierwereld in Nieuwegein. Indien je de bestelling wilt laten bezorgen heb je tevens de mogelijkheid het bezorgadres aan te passen. Indien je de bestelling wenst af te halen ontvang je van ons een afhaale-mail wanneer je bestelling voor je klaarligt.

Verzendkosten

De verzendkosten voor bezorging met PostNL bedragen € 4,95 binnen Nederland en € 9,95 voor België. Het afhalen in de winkel is gratis.

Levertijden

Wij streven er altijd naar je bestelling zo snel mogelijk te verwerken, zodat je zo snel mogelijk de producten in huis hebt. Bestellingen worden in principe binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden. Bestellingen die worden geplaatst in het weekend uitgezonderd.
Indien je de bestelling wenst af te halen in de winkel ontvang je van ons een e-mail wanneer je bestelling voor je klaarligt.

Track & Trace

Zodra je de bestelling hebt geplaatst zal je bestelling in behandeling worden genomen en ontvang je per mail een bevestiging van je bestelling. In de bevestigingsmail ontvang je tevens een 3GS Track en Trace code. Met deze code kun je op de website van PostNL je bestelling traceren en de verwachte levertijd raadplegen. Klik hier om de website van PostNL in een nieuw tabblad te openen.

Klachtenprocedure

Heb je een klacht over een product, bestelling of levering of ben je ergens niet tevreden mee, ook dan zijn wij je graag van dienst. Neem gerust contact op via info@diebo.nl of telefonisch via 030 - 267 32 17. Je kunt hier ook de contactpagina op de website voor gebruiken. 
Geef indien mogelijk bij het indienen van je klacht aan op welk bestelnummer je klacht betrekking heeft. 

Indien wij je klacht ontvangen tijdens kantooruren proberen wij deze dezelfde dag te beantwoorden. Je ontvangt binnen 5 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.

Vragen

Heb je verder vragen over en/of hulp nodig bij het plaatsen van je bestelling, betaling, levering of wil je uitleg over de website? Neem dan gerust contact op via info@diebo.nl of telefonisch via 030 - 267 32 17. Je krijgt dan direct een medewerker te spreken. Het is ook mogelijk om hier de contactpagina op de website voor te gebruiken.

Voor vragen over producten en voorraad kun je het beste gebruik maken van de contactpagina op de website of contact opnemen via info@diebo.nl.

Vragen die wij ontvangen tijdens kantooruren proberen wij dezelfde dag te beantwoorden. 

Wij maken gebruik van cookies om het bezoek aan onze website nog makkelijker en persoonlijker te maken en om u relevante aanbiedingen op basis van uw interesses te kunnen doen. Wenst u alleen gebruik te maken van noodzakelijke cookies of wilt u meer informatie over cookies, dan kunt u uw instellingen aanpasssen.
 Cookie-instellingen aanpassen